V e-shope stále odosielame! Predajňa uzavretá. VIAC INFORMÁCIÍ

Zakúpili ste si u nás tovar a nieste s ním spokojní? Možno Vám dokážeme poradiť na našej zákaznickej linke.

Môžeme sa spoločne pozrieť napríklad na nastavenie telefónum alebo Vám zodpovedať všetky otázky a nakoniec zistíte, že Váš výrobok Xiaomi je predsa len super. :)

Ak ste pevne rozhodnutí tovar vrátiť, pripravili sme pre Vás veľmi jednoduchý systém. Žiadne tlačenie a vypĺňanie formulárov! Žijeme snáď v 21. storočí, kto z vás má ešte doma tlačiareň?!

Proste do nasledujúceho poľa len zadáte e-mail, ktorý ste použili v objednávke. Do mailovej schránky dostanete odkaz na nášho sprievodcu, ktorý Vás celým procesom vrátenia tovaru prevedie.

  1. Vyplníte potrebné polia a e-mailom obdržíte adresu, kam tovar zaslať spolu s číslom prípadu.
  2. Tovar zabalíte, na zásielku vyplníte číslo prípadu a odošlite. To je všetko! Žiadne archaické tlačili formulárov.
  3. Ste neustále informovanie e-mailom, ako to s vratkú je. Ak už sme tovar obdržali, či už sme Vám poslali peniaze atď.
  4. Sme síce český e-shop, ale za vrátenie platíte len lokálne poštovné. Nič drahého! Venujte v e-maile pozornosť adrese, kam tovar poslať.

(nevidíte pole pre vyplnenie e-mailu? Vypnite si blokovač reklám prosím)

 

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Aký tovar môžem vrátiť alebo vymeniť?

Môžete vrátiť nepoškodený tovar z nášho e-shopu do 14 dní od doručenia / vyzdvihnutia tovaru. Nemusíte vracať vždy celú objednávku, môžete vrátiť napríklad len časť z nej. V sprievodcovi zvolíte, ktoré tovar z objednávky si prajete vrátiť.

Prosím pokúste sa vrátiť tovar v čo najlepšom stave, vrátane všetkej dokumentácie, obalov atď. V prípade, že vrátený tovar bude očividne používaný nad rámec zoznámením sa s produktom, budeme nútení ho priviesť do pôvodného stavu, čo stojí nejaké náklady naviac, odpočítame tieto náklady z kúpnej sumy (napríklad: tovar bude poškrábaný, poškodený atď.).

Kedy dostanem peniaze naspäť?

Peniaze posielame v ten istý týždeň, ktorý nám bol tovar doručený na obchod, najčastejšie v piatok. Prevod v banke trvá obvykle jeden pracovný deň, ak peniaze vraciame cez GoPay (v prípad, že ste objednávku uhradili cez platobnú bránu u nás na e-shope), môže prevod trvať až tri pracovné dni podľa podmienok služby GoPay - to už však ovplyvniť nedokážeme.

Ponúkate výmenu tovaru?

Určite. Pokiaľ si prajete tovar vymeniť za iné, nie je nutné ho posielať späť a objednávať znovu. Prosím napíšte nám na e-mail alebo nám zavolajte. Pripravte si číslo objednávky a názov či kód tovaru, o ktoré máte záujem. Nájdeme pre vás optimálny spôsob, ako výmenu urobiť.

Tovar mi už prišiel poškodený, čo s ním?

Ihneď, akonáhle to zistíte, tak nám zavolajte alebo napíšte e-mail. Vymyslíme, ako Vám poslať tovar nový a nepoškodený a ten poškodený buď odviezť k nám, alebo ho nechať u vás.

Do e-mailu mi neprišla adresa, kam to teda mám poslať?

Prosím, sem. Uistite sa prosím, že adresa je skutočne napísaná takto:

Zásielkovňa.sk
xiaomi-store.cz
Kopčianska 3338/82A
851 01 Bratislava

arrow_upward